1. Administrarea magazinului
GamesLine.ro este administrat de Evergame Shop SRL, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J12/2548/2020, Cod de Identificare Fiscală RO42951516, IBAN RO08INGB0000999910610724 - ING Bank, adresa: Str Constantin Dobrogeanu Gherea Nr 32 Bl E1 ap 15, Cluj Napoca, Cluj, e-mail: contact@4games.ro.ro tel.: 0364.431.266.
2. Acceptare TCGV
-TCGV GamesLine.ro se aplica vanzarilor de bunuri/servicii prin intermediul website-ului www.GamesLine.ro, de către administratorul magazinului.
-Utilizarea GamesLine.ro implica în mod direct acceptarea TCGV. Evergame Shop SRL își rezervă dreptul de a revizui aceste prevederi în funcție de evenimentele legislative, fără notificare prealabilă.
-Cumpăratorul trebuie să consulte pagina Termeni și Conditii, accesibilă prin linkul din subsolul site-ului, înainte de lansarea unei comenzi.
3. Drepturi de autor
-Vizitatorul/Cumpăratorul înțelege dreptul de proprietate intelectuală și nu va descărca/utiliza conținutul GamesLine.ro, imagini, descrieri, elemente grafice, fără acordul scris al administratorului întrucat reprezintă proprietatea Evergame Shop SRL și a partenerilor săi fiind apărat de legea dreptului de autor și de legile referitoare la proprietatea intelectuală și industrială.
-GamesLine este marcă înregistrată cu numarul 109414/2010 la Oficiul de Stat pentru Inventii și Mărci.
4. Perfectarea contractului la distanță, valabilitate
-Odată cu lansarea comenzii de pe GamesLine.ro, cumpărătorul acceptă comunicarea prin e-mail sau telefon prin care Evergame Shop SRL își derulează activitatea.
-Prezentul contract la distanță intră în vigoare în momentul confirmării comenzii de către Evergame Shop SRL. Confirmarea se efectuează verbal (telefonic) sau electronic (e-mail). TCGV GamesLine.ro stau la baza contractului astfel perfectat.
-Evergame Shop SRL nu consideră sub nicio forma o comandă neconfirmată ca având valoarea unui Contract.
5. Prețuri, modalități de plată, facturare
-Prețurile sunt afișate pe pagina dedicată fiecarui produs, conțin TVA și nu includ cheltuielile de livrare decât daca este specificat în mod expres acest aspect. Prețurile consolelor și accesoriilor includ taxă timbru verde.
-Prețul imprimat pe factură este același cu cel transmis de operatori în momentul confirmării comenzii. Modalitățile de plată sunt disponibile pe pagina de lansare a comenzii.
6. Garanții, returnare
-Detaliile complete sunt prezentate pe pagina Stocuri-Garantie-Returnare (Help).
-Conform legii comerțului electronic `Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunta la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului`.
În consecință, Pro Strategy Group oferă clienților săi, persoane fizice, posibilitatea să returneze produsele cumpărate astfel:
> jocurile (cu livrare fizică) cu condiția ca acestea să fie sigilate;
> celelalte produse, mai puțin cele din categoria CD-key , cu condiția să fie returnate conform procedurii (politica de retur, disponibilă pe pagina `Stocuri-Garantie-Returnare`), în ambalajul original, cu toate accesoriile și fără să prezinte vreo urmă de deteriorare.
În ambele situații clientul suportă cheltuielile de transport și respectă politica de retur prezentată pe pagina amintita în acest capitol (conform legislației românești).
7. Program de lucru, livrări, termene
-Programul de lucru al magazinului este luni - vineri 9.30-17.00.
-Produsele disponibile pe site pot fi livrate fizic (prin curier) sau electronic (prin e-mail)
-Termenul de livrare pentru produsele fizice este de 1-5 zile lucrătoare din momentul confirmării livrarii iar pentru cele electronice de 1-3 ore (în zilele lucratoare)
-Livrăarile fizice se efectuează `din ușa în ușa`, prin curierat rapid - serviciu externalizat, deci independent de Evergame Shop SRL. Pot exista întârzieri față de termenul de livrare stabilit în momentul confirmării comenzii.Evergame Shop SRL nu își asumă nicio răspundere în numele firmelor de curierat.
-Cheltuieli de transport: livrări pe teritoriul Romaniei 14.9 lei (TVA inclus). Livrările online (via e-mail) nu implica taxe de livrare.
8. Limitarea răspunderii
Ratingul de vârstă - fiecare joc are vârsta limită recomandată pe copertă și/sau în detaliile produsului. Atunci când lansează comanda, clientul cunoaște această informație și acționeaza în consecinta. Mai multe detalii se pot găsi pe pagina `Vârstă recomandata` (Help).
Evergame Shop SRL nu își poate asuma responsabilitatea în cazul eventualelor efecte ale distribuirii jocurilor către persoane incompatibile din acest punct de vedere.
Cerințe de sistem - Clientul este responsabil de verificarea cerințelor minime de sistem pe care urmează să ruleze jocurile comandate. Acestea sunt disponibile în pagina produsului la secțiunea „ Cerințe de sistem”. Dacă, dintr-o eroare acestea au fost omise, trebuie solicitate de către client operatorilor GamesLine.ro, înainte de confirmarea comenzii.
Evergame Shop SRL își declină răspunderea în cazul incompatibilității între PC-ul propriu și jocurile comandate.
Descrierile și imaginile afișate au caracter informativ. Pot apărea neconcordanțe sau erori de operare. Prețurile produselor se pot modifica de către furnizori fără preaviz.
Site-ul poate conține numeroase link-uri către alte siteuri naționale sau internaționale, publice sau private. La accesarea acestora vizitatorul/utilizatorul este in afara site-ului www.GamesLine.ro și are obligația să respecte termenii și condițiile de utilizare ale noilor site-uri accesate.
9. Limitări tehnice
Evergame Shop SRL nu poartă răspunderea în cazul în care informațiile puse la dispoziție nu se pot accesa de către vizitatori/cumpăratori, indiferent de perioada de timp, din orice motive tehnice sau comerciale.
10. Obligațiile cumpărătorului
- verificarea cerințelor minime de sistem ale jocurilor comandate;
- verificarea ratingului de vârstă;
- furnizarea de informații reale, corecte și actuale despre persoana sa atunci când acestea i se cer, în caz contrar Evergame Shop SRL fiind în imposibilitatea procesarii comenzilor transmise de pe GamesLine.ro;
- să accepte TCGV GamesLine.ro odata cu lansarea comenzilor și să achite contravaloarea mărfii prin metodele puse la dispozitie, la momentul transmiterii comenzii;
- să transmită vânzătorului, dacă este cazul, informațiile exacte (inclusiv imagini) solicitate de acestă, referitoare la eroarea aparută în instalarea / utilizarea unui joc / produs pentru ca vânzătorul să poată dispune rezolvarea situației în cele mai bune condiții și în termenul asumat în articolul "Obligațiile vânzătorului".
11. Obligațiile vânzătorului
- să contacteze clienții pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;
- să livreze produsele în cel mult 30 zile de la confirmarea livrării, dacă acestea sunt în stoc;
- să utilizeze datele personale colectate de la clienți/utilizatori în concordanță cu secțiunea `Confidențialitate`, parte integranta a TCGV GamesLine.ro;
- sa răspundă, în cel mai scurt timp, sesizărilor de încălcare a drepturilor de autor, spam, garanție, suport tehnic și de asemenea nemulțumirilor create prin colaborarea cu GamesLine.ro sau prin comenzile transmise de pe acest site prin email catre adresa: contact [at] GamesLine.ro ori telefonic: 0364 431266;
- să faciliteze rezolvarea problemelor legate de produsele achiziționate din magazinul online GamesLine în maximum 30 de zile calendaristice.
12. Litigii
TCGV GamesLine.ro se supun legislației române. În caz de litigiu, dacă rezolvarea pe cale amiabilă nu are efect dupa înregistrarea reclamației la sediul companiei, se va apela la instanța judecătorească a Tribunalului Municipiului Bucuresti.