STOCURI
Produsele, în mare parte, sunt în stoc dar pot exista situații de "stoc la furnizor" sau stoc zero, pentru cele cu mișcare lentă. În funcție de solicitări, se asigură refacerea stocurilor.
Cu toate acestea, Evergame Shop SRL nu poate garanta disponibilitatea produselor postate.
Clienții sunt informați corect, conform termenilor și condițiilor, de disponibilitatea produselor comandate înainte de confirmarea livrării. Rareori, pot apărea erori de comunicare în acest sens.
*recomandăm verificarea telefonică sau prin chat (Live support) a stocului înainte de plata cu cardul.
GARANȚIE
Produse cu livrare fizică (prin curier):
Sunt originale, sigilate (în forma în care provin de la parteneri) și însoțite de factura fiscală, chitanță (eliberată de Evergame Shop SRL sau de compania de curierat) și, după caz, certificat de garanție (pentru produsele hardware).
Produse cu livrare online (prin e-mail):
- cd key (jocuri/game time card/xbox live puncte sau abonamente) - ambalajul se desigilează, la cererea clientului (prin selectarea opțiunii `Livrare online` din pagina de lansare a comenzii). Acest tip de produs permite crearea unui cont de acces pe serverele dezvoltatorilor.
În cazul livrărilor online codurile sunt transmise via e-mail și nu fac obiectul unui retur.
RETURNAREA PRODUSELOR
Conform legii comerțului electronic `Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 zile de la primirea produsului daca produsul este sigilat sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului`.
Aceeași lege menționeaza: `Consumatorul NU POATE denunța unilateral contracte de furnizare a înregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator`.
În consecința, Evergame Shop SRL oferă clienților săi (persoane fizice) posibilitatea să returneze produsele cumpărate astfel:
- jocurile cu livrare fizică cu condiția ca acesteă să aibă ambalajul original intact (să fie sigilate);
- celelalte produse, mai puțin cele din categoria `CD Key`, cu condiția să fie returnate conform procedurii (politica de retur), în ambalajul original, cu toate accesoriile și fără să prezinte vreo urmă de uzură/deteriorare.
În ambele situații clientul suportă cheltuielile de transport și respectă politica de retur prezentată (conform legislației romanesti) în paragraful următor.
Contravaloarea produselor se rambursează în maximum 5 de zile de la data denunțării `contractului la distanță`.
Caz excepțional: dacă la recepționare, clientul constată că produsele primite nu corespund comenzii (sunt altele decat cele solicitate prin transmiterea acesteia) costurile returnării sunt asumate în totalitate de Evergame Shop SRL .
Politica de retur
1. Returnarea se face prin trimiterea produselor, în maxim 30 zile de la primirea acestora, pe adresa punctului de lucru, postată pe pagina contact. Contravaloarea transportului coletului de retur va fi suportată de client în momentul expedierii, în caz contrar fiind refuzat la primire;
2. În colet se vor afla toate documentele primite inițial, precum și o notificare scrisă, semnată de client, prin care denunță contractul și solicită returnarea sumei plătite, indicând contul și banca;
3. Clientul va primi suma plătită integral, conform cu factura, mai puțin costul transportului, în cel mult 5 de zile de la primirea integrală a coletului de retur și scrisorii de denunțare.
Comparare
Trebuie să mai adaugi cel puțin un produs pentru a compara produse.
A fost adăugat în wishlist!