STOCURI
Produsele, in mare parte, sunt in stoc dar pot exista situatii de "stoc la furnizor" sau stoc zero, pentru cele cu miscare lenta. In functie de solicitari, se asigura refacerea stocurilor.
Cu toate acestea, Magazin Jocuri SRL nu poate garanta disponibilitatea produselor postate.
Clientii sunt informati corect, conform termenilor si conditiilor, de disponibilitatea produselor comandate inainte de confirmarea livrarii. Rareori, pot aparea erori de comunicare in acest sens.
*recomandam verificarea telefonica sau prin chat (Live support) a stocului inainte de plata cu cardul
GARANTIE
Produse cu livrare fizica (prin curier):
Sunt originale, sigilate (in forma in care provin de la parteneri) si insotite de factura fiscala, chitanta (eliberata de Magazin Jocuri SRL sau de compania de curierat) si, dupa caz, certificat de garantie (pentru produsele hardware).
Produse cu livrare online (prin e-mail):
- cd key (jocuri/game time card/xbox live puncte sau abonamente) - ambalajul se desigileaza, la cererea clientului (prin selectarea optiunii `Livrare online` din pagina de lansare a comenzii). Acest tip de produs permite crearea unui cont de acces pe serverele dezvoltatorilor.
In cazul livrarilor online codurile sunt transmise via e-mail si nu fac obiectul unui retur.
RETURNAREA PRODUSELOR
Conform legii comertului electronic `Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile de la primirea produsului daca produsul este sigilat sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului`.
Aceeasi lege mentioneaza: `Consumatorul NU POATE denunta unilateral contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator`.
In consecinta, Magazin Jocuri SRL ofera clientilor sai (persoane fizice) posibilitatea sa returneze produsele cumparate astfel:
- jocurile cu livrare fizica cu conditia ca acestea sa aiba ambalajul original intact (sa fie sigilate);
- celelalte produse, mai putin cele din categoria `CD Key`, cu conditia sa fie returnate conform procedurii (politica de retur), in ambalajul original, cu toate accesoriile si fara sa prezinte vreo urma de uzura/deteriorare.
In ambele situatii clientul suporta cheltuielile de transport si respecta politica de retur prezentata (conform legislatiei romanesti) in paragraful urmator.
Contravaloarea produselor se ramburseaza in maximum 5 de zile de la data denuntarii `contractului la distanta`.
Caz exceptional: daca la receptionare, clientul constata ca produsele primite nu corespund comenzii (sunt altele decat cele solicitate prin transmiterea acesteia) costurile returnarii sunt asumate in totalitate de Magazin Jocuri SRL .
Politica de retur
1. Returnarea se face prin trimiterea produselor, in maxim 30 zile de la primirea acestora, pe adresa punctului de lucru, postata pe pagina contact. Contravaloarea transportului coletului de retur va fi suportata de client in momentul expedierii, in caz contrar fiind refuzat la primire;
2. In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o notificare scrisa, semnata de client, prin care denunta contractul si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca;
3. Clientul va primi suma platita integral, conform cu factura, mai putin costul transportului, in cel mult 5 de zile de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare.
Suport clienti Luni - Vineri 09:00 - 18:00
0364 431266 sau whatsapp text 0766 663000 contact@gamesline.roComparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!