Magazin jocuri-PC-PS3-XBOX360-PSP-PS2-WII-Cd key-Accesorii console
Telefon: 0766 663 000

Nici un produs in cos
Total: 0 Lei

veziCos

GamesLine  ›  Intrebari frecvente

Intrebari frecvente



1. Comanda online

2.  Precomanda

3.  Produse

4.  Livrare

5.  Plata prin card 

6.  Bonus Level   


1.COMANDA ONLINE

I: Este prima mea comanda online, cum procedez si ce ar trebui sa stiu?
R: Ai la dispozitie paginile generale `Cum cumpar` si `Help` unde sunt disponibile linkuri catre toate informatiile necesare sau ne poti contacta prin Live Support ori telefonic.

I:
Vreau un CD Key si un joc pentru PlayStation 3, pot lansa o singura comanda?
R: NU. Pentru operativitate si o evidenta corecta a contului tau trebuie sa transmiti comenzi distincte. CD Key-ul il primesti in cateva ore daca platesti prin card sau depunere in banca. 

I: Cum pot sterge un cont creat pe GamesLine.ro? 
R: Ai aceasta optiune in contul tau sau poti trimite un simplu e-mail cu subiect `stergere cont GamesLine` si urmatoarele informatii aferente contului: adresa e-mail, nume / prenume, localitate de resedinta.  
 

 

2.PRECOMANDA

I:Cum si cand se poate anula o (pre)comanda?
R: Comenzile se expediaza numai dupa confirmare, asa incat o poti face cand esti contactat sau inainte (prin transmiterea unui simplu mesaj cu subiect `anulez comanda` care sa contina numele titularului si un numar de telefon) sau direct din contul tau de client cu un click pe link-ul „anuleaza” corespondent comenzii. 

I: In cazul unei precomenzi, sunt obligat in vreun fel ca in momentul lansarii sa cumpar jocul? 
R: In niciun caz. In momentul intrarii in stoc, te contactam si poti confirma sau nu livrarea - este 100% decizia ta.



3.PRODUSE

I: Produsele din magazin sunt originale?
R: Cu siguranta DA, toate produsele sunt noi, originale, sigilate si intotdeauna insotite de documentele necesare.

I: Vreau sa cumpar un joc al carui client se poate descarca de pe site-ul oficial si nu am rabdare sa primesc pachetul prin curier, cum procedez?
R: Jocurile si celelalte produse ( time card, cd key, XBOX Live) disponibile pentru livrare online apartin categoriei Cd-key, le poti achita prin card sau transfer bancar/depunere si le primesti via e-mail. 

I: Pot solicita un joc pe care nu-l gasesc in magazin?
R: DA, te rugam sa transmiti un mesaj prin formularul de contact, adaugand numele tau, un numar de telefon si jocul/jocurile dorite. In maximum 3 zile lucratoare vei avea raspunsul nostru. 


 

4.LIVRARE

I: Ce fac daca nu primesc comanda in termenul specificat?
R: In acest caz ne contactezi prin telefon ori e-mail, verificam si in cel mai scurt timp iti prezentam solutia. 




5.PLATA CARD

I: Nu am mai platit online, ce carduri sunt acceptate? cat de securizat este acest tip de transfer? dar prin PayPal?
R: Poti achita cu card de debit sau credit: Maestro, VISA, VISA Electron, Mastercard sau prin PayPal. Platile se efectueaza pe serverele securizate ale procesatorilor, recunoscute dupa prefixul `https://`. Detaliile suplimentare sunt disponibile pe pagina `cum platesc`.

I: Daca vreau sa platesc cu cardul la voi pe site ce comision trebuie sa suport?
R: Pentru achitarea comenzilor online, prin card, procesatorul NU percepe comisioane. 

I: Din greseala, am inchis fereastra in care trebuia sa platesc prin card. Cum pot relua plata?
R: In aceasta situatie comanda trebuie relansata.  
 

 

6.BONUS LEVEL

I: Cand pot vizualiza procentul de reducere cumulat, in contul meu?
R: Imediat dupa finalizarea comenzii (incasare efectiva), care poate dura pana la 10 zile. In cont, vei sesiza tipul contului si valoarea reducerii pentru urmatoarele comenzi. 

I: Beneficiez de BONUS LEVEL daca in comanda am produse cu pret redus sau in promotie?
R: DA, sistemul de fidelizare este independent de promotiile disponibile in magazin daca nu se specifica in mod expres acest aspect.  

I: De ce dureaza 10 zile pana cand aflu care este bonusul meu pentru urmatoarele comenzi?
R: Bonusul este generat de sistem cand comenzii tale i se atribuie status `finalizata` (incasare efectiva). Acest termen se poate reduce la solicitarea ta si dupa verificarile de rigoare vom seta manual bonusul pentru tine.

 

Intoarce-te la Help


Telefon:

Orange
0766663000
Orange
0378.119.919

 

 

Ce spun clientii

pentru ca este prima comanda, sunt multumit, vom vedea pe parcurs....

Albu Cristian, Bucuresti

Vezi alte pareri
GamesLine pe retelele sociale
  • facebook
  • twitter
  • pinterest
  • youtube
  • gplus
  • rss
plataCarduri

Copyright © Gamesline 2010-2017. Toate drepturile rezervate.