Magazin jocuri-PC-PS3-XBOX360-PSP-PS2-WII-Cd key-Accesorii console
Telefon: 0766 663 000

Nici un produs in cos
Total: 0 Lei

veziCos

Categorii noutati

GamesLine-Store
Concursuri si Evenimente
Suport Tehnic
Games - News
How To
Top Jocuri
Premii e-Commerce

GamesLine pe Facebook




Romania vs. Games Publishers

Adaugata Miercuri , 04 Aprilie 2012

 A devenit o regula generala, pentru cei din Romania, sa se planga de serviciile proaste de care au parte in tara. Multi nu isi dau seama insa ca plansul nu are nicio legatura cu identificarea unei solutii. Fara idei si responsabilitate nu se poate schimba nimic ci doar intram intr-un cerc vicios, care afecteaza atat providerul de servicii cat si clientul.

 
Vrem sa facem exceptie si sa nu ne incadram in tipicul romanesc. Am hotarat ca indiferent de situatie sa avem cele mai bune servicii in domeniu si sa gasim o solutie pentru fiecare problema aparuta pe parcurs. Pana acum, noi zicem ca am reusit si vom mentine linia chiar daca ne-am lovit de multe obstacole.
 

Cum trateaza Games Publisherii Romania?

 

Ca sa sustinem ideea cu ceva argumente, vom da exemple din culisele GamesLine.

De curand, unul dintre clientii nostri ne-a contactat pentru o problema cu “Guitar Hero 6 Warior of Rock Bundle PS3″. Pentru a fi siguri ca rezolvarea este cea corecta, am intrebat Activision, iar raspunsul nu a intarziat sa apara.
In mai putin de 2 ore am primit un email cu indicatii complete pentru problema transmisa si ca un plus, ne-au contactat dupa o saptamana pentru a fi siguri ca am primit raspunsul lor.
“Pai da! Dar Activision nu e din Romania, normal ca au fost atat de prompti”. Pe bune? Sa trecem la urmatorul exemplu.

Un alt client, care achizitionase de la noi “Delta Force 10th Anniversary Collection PC”, ne-a trimis un mail prin care ne informa ca cd-key-urile jocului sunt invalide. Destul de socant pentru noi avand in vedere ca jocurile sunt originale si sigilate. Pentru a rezolva problema, am trimis clientului un alt cd-key (dupa ce am primit toate dovezile ca problema este reala), dar nici acesta nu a functionat. In ultima instanta i-am informat pe cei de la Novalogic de situatia aparuta in speranta unui raspuns la fel de prompt. Intr-adevar l-am primit, dar dupa o asteptare de trei saptamani si fara niciun fel de solutie… doar o alta intrebare. Am insistat, iar dupa alta saptamana de asteptare ne-au spus ca au renuntat la colaborarea cu distribuitorii respectivi, in consecinta au anulat toate cd-key-urile inmanate acestora.

Deci ei au incheiat o colaborare, iar noi ramanem cu jocurile PLATITE si invalide. O dovada de neprofesionalism, neasteptata din partea unei companii ca Novalogic. Inca asteptam un raspuns de la ei… Pentru moment am eliminat jocul din magazin.

Noi vrem sa reusim in Romania. Voi?

Iata ca profesionalismul unei firme nu tine neaparat de tara, ci de organizare si vointa. Trebuie sa renuntam la ideea ca daca traim in Romania nu putem avea servicii de calitate. Odata formata, aceasta mentalitate se va perpetua, iar cei de afara ne vor vedea exact asa cum le aratam noi.

Nu putem sa nu ne intrebam: Oare Novalogic ne-a tratat asa tocmai pentru ca suntem din Romania???

Later update: Novalogic, probabil in urma acestui articol  , a rezolvat problema. Iata mesajul lor:

“We have found and corrected some errors in our database that were rejecting valid keys. We apologize for any inconvenience this has caused. The keys should now work correctly.” 

Ca o concluzie: Se pare ca nu suntem totusi chiar de neluat in seama, ceea ce intareste ideea ca TOTUL DEPINDE DE NOI, de modul in care abordam situatia (oricare ar fi).

 


Spune-ti parerea
Despre tine

Nume

Adresa e-mail*

Despre articol

Titlu review


Cod securitate*


Telefon:

Orange
0766663000
Orange
0378.119.919

 

 

Ce spun clientii

Foarte buna organizare, livrari rapide, merita toata increderea

barbaresso mariana

Vezi alte pareri
GamesLine pe retelele sociale
  • facebook
  • twitter
  • pinterest
  • youtube
  • gplus
  • rss
plataCarduri

Copyright © Gamesline 2010-2019. Toate drepturile rezervate.